Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 oktober 2012

Nieuw interieur

Lang geleden aangekondigd maar nog niet getoond: de recente wijzigingen in eWAW 019. Ter gelegenheid van een zomerse check-up werd het interieur door Fietser bekleed met vilt. Het akoestisch effect is spectaculair. Akkoord, de ketting is vervangen en ratelt wat minder. Wielophanging en sporing werden gecontroleerd maar het feit dat het nu veel stiller is in de eWAW is vermoedelijk ook het effect van deze opsmuk.








Maar dat is nog niet alles. eWAW019 kreeg ook een nieuw windscherm. Ik rij het liefst zonder kap en de keuze voor zo'n windschermpje moet mij toelaten ook bij iets minder weer met het hoofd in de frisse lucht te rijden. Op de foto zie je het in combinatie met de kap want het was gisteren echt hondenweer en dan gaat de kap toch op de WAW. Het effect is merkelijk. Het water dat op de neus plenst en anders onder de kap door binnen komt wordt nu door het ruitje opgevangen.



Tenslotte monteerde ik gisteravond nog een nieuwe console voor de bionX ondersteuning. Eerder meldde ik dat er problemen waren met de aan/uit-knop van de oude console. Deze was niet bedrijfszeker en ik vond bij www.elektrischefiets.be nog een console voor het systeem dat in eWAW019 steekt.

Foto

Vanochtend heb ik de wielmaat en de pincode geprogrammeerd. Zo kunnen we weer weg op wielen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten