Totaal aantal pageviews

woensdag 27 maart 2013

VAB pechverhelping voor fietsers

Enige tijd geleden in het nieuws. De Vlaamse Automobilisten Bond gaat fietsers met pech depanneren. Als ze een verzekering afsluiten à  € 45,00 / jaar. Voor een regelmatig fietser met niet zoveel technische kunde als ik lijkt het aantrekkelijk. Eigenlijk niet zo duur als ik kijk naar de pechdagen van de voorbije winter. Platte banden en niet het nodige materieel bij de hand, kettingbreuk en gisteravond laat nog de breuk in de versnellingskabel van mijn M5 CMPCT. Sleutelen, plakken en ponsen bij temperaturen om en bij het vriespunt is niet mijn ding. De mannen - zijn er ook vrouwelijke pechverhelpers bij? -  van de VAB komen het ter plekke fiksen. Mountainbike, e-bike of ligfiets, het maakt niet uit.  Zo nodig brengen ze de fiets naar de hersteller. Maar ik denk niet dat ze een velomobiel meenemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten