Totaal aantal pageviews

vrijdag 7 augustus 2015

Gevonden: High Racer

De Performer staat in de garage. Ik heb wat vrije tijd en de zon schijnt. Dus ...
Eergisteren een eerste toertje van ruim dertig kilometer. De eerste tien kilometers is het wennen maar daarna raak ik op dreef. Op minder dan een uur ben ik weer thuis.
Vandaag een rondje dat ik zelden rij. Van thuis via Wetteren naar Ninove. Onderweg wat wegomlegging en zo raak ik op kassei- en grindwegen. De Performer verteert ze allemaal. Eens in Ninove rij ik op de trekweg langsheen de Dender. Via Aalst kom ik in Dendermonde op het jaagpad langsheen de Schelde. Zo rij ik via Schoonaarde en de Kalkense Meersen weer naar huis. Totaal ruim negentig kilometer. Ondanks de doortocht door Aalst, een verkeerde keuze voor een rottig klinkerweggetje en enkele momenten van oponthoud stel ik mijn persoonlijk record op vijftig kilometer een beetje scherper.
Ik moet nog wat wennen aan de lage zithoek en het is toch wel wat opletten in haakse en scherpe bochten omdat het voorwiel dan tegen mijn hiel kan komen maar ik mag wel zeggen dat de Performer wat ingereden geraakt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten