Totaal aantal pageviews

donderdag 28 april 2016

Back in business

Niet alleen "back on track" maar ook "back in business".
Nu ik weer een highracer heb moest ik toch eens proberen hoe snel ik met dat ding kan sjezen. Het werk - nochtans 4/5 - is bijzonder druk en mede door het rotweer van de voorbije weken kwam het er maar niet van. Maar vorige week zaterdag was het én droog weer én had ik de tijd. Maar door dat vele werk kom ik er nu pas toe dit te publiceren.
Het voorbije jaar is er door de ingenieurs hard doorgewerkt aan het overstromingsgebied op de linker Schelde-oever tussen Wetteren en Zele. Dat levert een aantal kilometers extra dijk op, inclusief asfaltbedekking. Een rustige, prachtige omgeving met watervogels en wilde begroeiing. Ideale sjeesomgeving, hoewel het er flink kan waaien. Ik dus met de Performer Highracer op pad. Mijn eerste toertochtje na het ongeval. Ik kwam thuis met een gemiddelde van meer dan 31 kilometer per uur. Stomverbaasd want ik voelde dat ik nog niet over de kracht beschik die haalbaar lijkt. Het is nog niet zoals vorig jaar maar dit had ik niet verwacht. Ik ben per slot van rekening 'van voor de Expo'. Dat laatste mag je eens opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten