Totaal aantal pageviews

maandag 14 november 2016

Kapotte batterij ...

Lang geleden dat ik hier nog iets heb gepost. Tja, veel viel er niet te posten. Ik ben nergens tegenaan geknald, ik heb geen nieuwe fiets en grensverleggende prestaties heb ik ook niet geleverd. Ik heb alleen ... gefietst.
Tot vorige week maandag bij Orca033 het licht uit ging. Niet in de letterlijke zin, want alle lampen bleven branden maar ineens viel de trapondersteuning weg. Telefonisch overleg met Flevobike leverde de hypothese dat er iets mis ging in de batterij. En of ik de batterij wou opsturen. En zo gebeurde. Batterij omwikkeld met noppenfolie en in een doos. Niet zo gemakkelijk want het ding weegt zonder lader al 4 kg. Pakket naar Bpost (dat zijn deze die Post.nl willen overnemen) en verzonden. Vandaag kreeg ik bericht van André Vrielink dat de batterij was aangekomen en dat het euvel snel was ontdekt: ergens bleek een draadje gebroken. Erger was het gesteld met de behuizing van de batterij. Die ziet er nu zo uit:


en zo:

De deuk in de doos doet vermoeden dat het pakket op een hoek is gevallen.


Gebeld naar de 'support' van Bpost en een zeer vriendelijke mevrouw zette mij op weg om het klachtendossier samen te stellen. Ze krijgt een score van 7/7 voor klantvriendelijkheid aan de telefoon. Nu maar hopen dat Bpost (of Post.nl , maar dat is bijna hetzelfde)  dezelfde score haalt voor vergoeding van de kosten.

Ondertussen heb ik een e-Orca zonder 'e'. En dat trapt een stuk zwaarder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten