Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 augustus 2012

Er wordt weer gefietst.

Een week terug uit Vietnam en ondertussen heb ik er al enkele ritjes op zitten met zowel de ATB, de Shock Proof en de eWAW, al was deze laatste enkel om hem naar Fietser.be te brengen voor een check-up en enig opfrissingsingrepen. Over dat laatste binnenkort wat meer. Vandaag is het alweer prachtig weer en om mijn fietsgenoot van de dag terwille te zijn reed ik met de ATB deze route. Ik heb ze voor het grootste deel uitgestippeld via het knooppuntennetwerk. In de tweede helft begonnen we - op zoek naar een terras - af te wijken. Geen terras maar op de terugweg naar Laarne toch een voor mij onbekend stuk door de Gentse haven. De ATB staat nog in Mont Ventoux uitrusting: slicks i.p.v. noppenbanden. Het MTB-zadel heb ik vervangen door dat van de plooifiets en dat zit toch wat minder hard. Normaal haal ik voor een dergelijke rit de ShockProof of de eWAW van stal. Maar een mens wil al eens sociaal zijn. Ik heb het geweten: pijn tussen de schouderbladen. Niet voor herhaling vatbaar tot ik dit vergeten ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten