Totaal aantal pageviews

zondag 12 augustus 2012

Revanche

Om de wegrit met de ATB van vrijdag te verteren heb ik er nog maar een gemaakt met de ShockProof. 50 km aan 28,7 km/u want ik moest nog een beetje zoeken. Stukje route van vorige vrijdag tussen Wachtebeke en Mendonk erbij, maar dan in tegengestelde richting. De OSMAND-app op de HTC Wildfire was weerom zeer behulpzaam. Ik heb overigens bij Rose Versand deze Smartphone-bag gekocht en daarmee de telefoon net voor mijn neus gemonteerd. Vanmiddag heb ik dan met een mesje een gat gemaakt in het hoesje om de usb-kabel met de telefoon te kunnen verbinden. Het andere eind steekt in een accu van Lenmar. De batterij van de telefoon houdt het bij navigatie maar 3 uur vol. Met de extra accu houdt hij het gemakkelijk een volle dag uit. Deze namiddag heb ik overigens enorm genoten van de Olympische mountainbike wedstrijd. Sven Nijs en Kevin Van Hoovels, allebei geplaagd met pech, speelden slechts een figurantenrol, maar dat kon de pret niet drukken. Spektakel en spanning. Hellingen waar ik voor geen geld af wil rijden, zo ik dat al zou kunnen. Mijn hartslag ging mee met de echte bikers. En zo komen we toch weer bij de MTB. Of was het ATB? 't Moet niet altijd een ligfiets zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten