Totaal aantal pageviews

donderdag 21 januari 2016

Mijne Vélo



Voilà. Hier is hij dan. Mijn nieuwe Vélo. Met hoofdletter. Proper opgesteld naast de fauteuil zodat ik niet te ver moet om een ritje te maken. 't Is een vintage model maar er staan pedalen op en een stuur om me vast te houden. Ik maak omwentelingen dat het niet normaal meer is en af en toe - als Wout Van Aert of Mathieu van der Poel over de streep gaan - gooi ik mee de armen in de lucht.
Meer fietsen zit er voorlopig nog niet in, al heb ik wel eens geprobeerd een Shimano - schoen aan mijn linkervoet te trekken. Maar ten eerste drukte die te zeer op mijn herstellende achillespees en ten tweede mag ik nog niet lopen met een gewone schoen. Maar ik heb ook nog een paar sandalen liggen ...
Nog enkele weken geduld.

Misschien moet ik wel eens proberen klikpedalen op mijne Vélo te installeren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten