Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 januari 2016

Zeven centimeter op zeven weken

Zoveel dichter bij de grond ben ik de voorbije weken gezakt.
Mijn Darth Vader - boot had binnenin een verhoogde hak.


Om de paar weken werd er een wig uit de hak gehaald. Op die manier werden achillespees en kuitspier uitgerekt. Het klinkt pijnlijk maar het valt al bij al wel mee. Met de deskundige hulp van de kinesist ('fysiotherapeut' voor wie ten noorden van Terneuzen woont) werden pees en spier voorbereid op een volgende stap in het proces.



En dit is dan het resultaat. Momenteel kan ik met de voeten plat op de grond. Maar om zonder speciale schoen te kunnen lopen moet de hoek nog kleiner. De behandeling is afgelopen, zegt de behandelende arts,  als ik enkel op de bal van mijn linker voet kan staan met de rechter voet los van de grond. Daar zijn we nog een heel eind vandaan.
Wees voorzichtig op de weg.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten