Totaal aantal pageviews

woensdag 11 april 2012

Paasfietsen

Beetje meer tijd wegens deeltijds vakantie. Lui kijken naar de Ronde Van Vlaanderen, de Scheldeprijs, Parijs-Roubaix enzovoort. Ik kan er wel van genieten.
Af en toe rij ik dan mijn eigen klassiekers: de Ledebeekroute (45 km), een Rondje Oudenaarde (75 km) of een Toerke Gentbrugge (33km). Deze laatste reed ik vanmorgen met de Shockproof aan een gemiddelde van 30,3 km/u. Daarvoor moet ik toch goed doortrappen. De laatste weken haal ik wel meer gemiddelden van rond de 30 km/u, wat goed is voor mijn ego.

De ATB heeft de voorbije week een onderhoudsbeurt gehad bij de onvolprezen firma Hofman uit Oosterzele. Technisch tiptop in orde, maar er zijn veel mensen die dat weten dus je moet soms wat geduld hebben. Ik heb meteen ook voorzien in 2 extra wielen met Schwalbe Kojak, een slick die mij moet toelaten met minder rolweerstand over het asfalt te rijden. Dat alles voor mijn voorziene exploot op de Mont Ventoux, eind mei. Daarover later meer.

eWAW019 dan. Gisteren was het rotweer en dus niet uitnodigend om de baan op te gaan. Heb dan maar de console van de BionX open geprutst om te zien wat er nu maakt dat hij zo moeilijk aan en uit schakelt. Achterkant er af, print eruit geprutst en net toen ik een fotootje wou nemen voor deze pagina's viel het display er af. Geen fotootje van een gedemonteerde console dus. Dan maar dit:



Het knopje achter het frontpaneel leek goed te werken. Alles zo goed en zo kwaad als mogelijk en niet gehinderd door kennis van zaken opnieuw gemonteerd. Beeld ondersteboven en totaal onleesbaar. Ik heb de boel in totaal vier keer open gegooid en weer in mekaar gestoken eer alles weer op zijn plaats zat. En wonder boven wonder: het werkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten