Totaal aantal pageviews

woensdag 9 mei 2012

Het materiaal.

Dit is hem dan: de fiets waarmee ik over ruim een week op de top van de Mont Ventoux hoop te arriveren.
Ik heb de vering hard ingesteld en een set wielen met Schwalbe Kojaks er onder gestoken. Die banden hebben geen profiel en rollen stukken lichter dan atb-banden. Die neem ik wel mee. Je weet maar nooit waar dat goed voor is.


Op het stuur heb ik de Otterbox bevestigd waar ik mijn telefoon met gps droog in kan opbergen.

Nee, ik vertrek niet op de fiets van thuis maar reis volgende woensdag samen met een van mijn broers en zijn partner naar Carpentras. Er zijn drie mogelijkheden om over het asfalt naar de top van de Kale Berg te rijden. We moeten nog een keuze maken. Wellicht rij ik dit weekend nog eens naar de Vlaamse Ardennen om nog wat van het klimwerk te proeven. Deze rit doe ik waarschijnlijk wel van thuis uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten