Totaal aantal pageviews

zondag 3 november 2013

ATB

Meerdere berichten over de Orca de voorbije weken. Nogal logisch want ik wil vooral uitproberen wat hij kan betekenen als dagelijks vervoermiddel van a naar b. Om te zweten heb ik ander materiaal. In de zomer was dat zeer vaak de Hurricane SL maar ook de Scott ATB. De herfst nodigt uit voor een toer door het veld en zo ging het ook vorige vrijdag. Samen met de usual suspects reed ik de MTB-toertocht in Ruiselede en omgeving. De gemiddelde snelheid leek niet bijzonder hoog maar dat heeft alles te maken met het kronkelende parcours en de leemachtige ondergrond die de fiets leek tot zich te willen nemen. Ik kon me voor het grootste deel van de rit in het spoor van een jongere atleet posten en op die manier reed ik nog een redelijk traject. Mijn hartslagmeter wist me nadien te vertellen dat ik hééééél hard(t) mijn best had gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten