Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 augustus 2014

Stroom

Een aantal maanden geleden dacht ik dat ik de oplossing gevonden had. Een in onbruik geraakte usb-hub werd in de e-Orca als stekkerbox geïnstalleerd. Het duurde tot mijn rit van eergisteren eer ik doorhad dat de usb-hub te weinig stroom levert om mijn Motorola Moto G op te laden. Dit is voor mij de ideale reispartner: telefoon, agenda, gps, e-reader, muziekspeler en al wat je onderweg aan electronica zou willen.  De hub verbruikt zelf stroom en levert ook genoeg stroom om een lampje te doen branden, maar dus niet om de fikse batterij van de Motorola op te laden. Nu is die batterij ruim voldoende om enkele uren de weg op te gaan en ondertussen te bellen en tegelijkertijd nog eens te navigeren ook. Maar de hub doet niet wat ik had gehoopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten