Totaal aantal pageviews

zondag 19 december 2010

Een nieuwe look voor eWAW019

Eindelijk is het zover. Ik heb er twee weken winterweer op de tweewieler voor moeten verdragen maar het resultaat mag er zijn: een nieuwe look voor de velomobiel. Tzadaam!!!!

Na een keertje op zijn kant te zijn gegaan, na twee keer zijn neus te hebben beschadigd en na amateuristisch opkalefater-werk van ondergetekende was het mooie er af. Toen groeide het idee de eWAW te gebruiken als rijdend reclamebord voor het keramiek-atelier van vrouwlief. En zo geschiedde. Deze eerste foto doet het puike schuur en spuitwerk van Fietser.be misschien wat onrecht aan. In het echt is het een plaatje. Als het weer beter wordt organiseren we wel eens een echte foto-shoot. Klik op de link Foto's voor meer lekkers.
Het ging niet vanzelf. Vrijdag was de WAW klaar maar toen moest hij nog naar BizzSign in Merelbeke voor de belettering. De schakelaars voor verlichting, richtingaanwijzers en claxon waren nog niet gemonteerd toen ik bij Fietser vertrok om toch op tijd te zijn. Natuurlijk reed ik wat verloren in de Gentse spits en natuurlijk was het onbegonnen werk richting aan te geven of te laten horen dat ik er aan kwam. Maar het is uiteindelijk wel gelukt dankzij de mensen van BizzSign die mij ondanks de vertraging toch verder wilden helpen.
Morgen rij ik er weer mee naar de VSPW in Sint-Amandsberg waar ik les geef. Zit je wel eens op de trein tussen Gent en Antwerpen dan kan je hem daar soms geparkeerd zien staan. Wuiven dan.

1 opmerking:

  1. Waw!! Mooi man...

    Veel plezier met je "nieuwe" fiets..

    Groet Marcel
    Quest 342

    BeantwoordenVerwijderen