Totaal aantal pageviews

donderdag 6 februari 2014

Binnenverlichting

Bij de bestelling van de e-Orca ging ik in op de mogelijkheid een usb-aansluiting te voorzien. Dit met het oog op stroomvoorziening voor mijn smartphone die ik ook als GPS-toestel gebruik. Maar de usb-aansluiting kan ook stroom leveren voor binnenverlichting. Zeker in de wintermaanden, met het dekje op de Orca is het binnenin nogal donker. Een extra lampje kan wel eens van pas komen. USB-lampje gekocht. Ik vond ergens in een lade nog een usb-hub vanuit de tijd dat pc's maar één usb-poort hadden. Nu heb ik de hub niet meer nodig maar hij kan wel dienen als stekkerbox

USB-hub met links het lampje en rechts de stekker van de usb-kabel die de smartphone van stroom moet voorzien.

De usb-hub zit met klittenband boven op de wielkast en krijgt stroom van de usb-aansluiting.

De hub heeft een kabel van ca 1 m. Hij zit met klittenband boven op de wielkast. Op die manier kan ik hem losmaken en met het lampje er in ook buiten de Orca positioneren mocht ik extra licht nodig hebben om een lekke band te wisselen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten