Totaal aantal pageviews

donderdag 31 oktober 2013

Traag ???

Mijn ritje naar Merelbeke dat gepland was op maandagochtend werd wegens storm uitgesteld tot gisteren, woensdag. De heenrit reed ik aan een rustig tempo aangezien ik bij Bizzsign ging afspreken hoe de Karwij-belettering er uit zou moeten zien. Een mens wil dan niet als een stomend paard in andermans bureautje zitten. Na de terugweg wachtte me de douche thuis en kon ik me wel wat laten gaan. Het centrum van Merelbeke leent zich niet tot snelheidsrecords maar eens daar voorbij kon ik deels tussen het verkeer, deels op het fietspad de e-Orca snelheid laten maken. Dat de Orca een trage velomobiel zou zijn blijkt een fabel. Akkoord, het hoge gewicht leent zich niet tot flitsende versnellingen maar dat wordt gecompenseerd door de ondersteuning. Eens op snelheid blijkt het goed vooruit te gaan. Stroken aan een snelheid van 40 kilometer per uur bleken goed haalbaar. Ik had geen hartslagmeter om maar het voelde niet alsof ik diep in de krachten moest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten